Dijital Pazarlama, Genel, Hit
Duyarlı Arama Ağı Reklamları / Google Ads

Duyarlı Arama Ağı Reklamları / Google Ads

Google Ads duyarlı arama ağı reklamları, arama ağı kampanyaları için yeni Google Ads deneyimleri arasına eklenen bir özellik olarak karşımıza çıkıyor. Potansiyel müşterilerine daha fazla metin ve alaka düzeyi daha yüksek mesajlar göstermelerini sağlar. Duyarlı arama ağı reklamı oluştururken farklı ve çeşitli başlıklar ve açıklama girin. Google Ads reklam grupları başına daha önce en az 3 farklı metin girilmesini tavsiye ediyorduk. Halende öyle. Bu değişmedi. Ancak duyarlı arama ağı reklamları modelinde doğru metnin seçilmesi ve farklı kombinasyonları otomatik olarak test eder. Hangi metnin kombinasyonların en iyi performansı gösterdiğini öğrenecektir. Reklamınızın içeriğini, alakalı ve potansiyel arama terimleriyle eşleşecek şekilde uyarladığınızda, duyarlı arama ağı reklamları kampanya performansını artırabilir.

Duyarlı arama ağı reklamı en fazla 15 başlık ve 4 açıklama alanı yazarak Google’ın en iyi performansı gösteren reklam kombinasyonunu bulmasına izin verdiğiniz bir çeşit metin reklamlardır.

Ne Avantaj Sağlar?

  • Esnek reklamlar oluşturabilirsiniz: Resposive adını verdiğimiz yani cihaz genişliklerine uyum sağlayan esnek reklamlar oluşturabilirsiniz.
  • Zaman kazanın: Manuel ve ayrı ayrı metin yazmaktansa, birden fazla başlık ve açıklama Google Ads duyarlı reklam sayesinde müşterilerinize en alakalı kombinasyonları göstermesine izin verin.
  • Potansiyel müşteriler: Reklamlarınıza ilgili anahtar kelimelerde açık artırmada rekabet etme ve alakalı reklamları eşleştirme sayesinde daha fazla potansiyel müşteriye ulaşın.
  • Reklam grubu performansı: Duyarlı arama ağı reklamları rekabet etmenize yardımcı olduğundan, mevcut metin reklamlarınızın yakalayamadığı ek tıklamaları ve dönüşümleri çekerek reklam grubu performansını arttırır.

 

Unutmayın

Duyarlı arama ağı reklamları yalnızca belirli dillerde mevcuttur. Daha fazla bilgi edinin
  • Duyarlı arama ağı reklamları beta sürümündedir. Reklamlarınızın performansını ve durumunu düzenli olarak izlediğinizden emin olun.
  • Öğeler herhangi bir sırada gösterilebileceği için ayrı ayrı veya bir arada anlam ifade ettiklerinden emin olun. Politikalarımızı ve yerel yasaları ihlal etmeyin.
  • Gizlilikle ilgili hatırlatma: Bu bir beta özelliği olduğu için, Google Ads Şartlar ve Koşulları’na göre kamuya açık olmayan hiçbir bilgiyi ifşa edemezsiniz.
  • Reklamlar oluşturulduktan sonra bile sunulamayabilir.
  • Her reklamda görünmesini istediğiniz bir metniniz varsa Başlık konumu 1’e, Başlık konumu 2’ye veya Açıklama konumu 1’e sabitlemeli ve 80 karakteri geçmemesine dikkat etmelisiniz

Benzer Yazılar

Bi Yorumunuzu Alırım

E-Posta adresiniz yayınlanmaz. İşaretli alanları doldurunuz. *

Tüm Yazılar