Web siteniz, işletmenizin başarısı açısından çok önemlidir.
Peki web sitenizin ziyaretçileri hakkında ne biliyorsunuz?
- Bu ziyaretçiler kimdir?
- Sitenize nasıl geliyorlar?
- Sitenize geldikten sonra ne yapıyorlar?
- Sitenizi ne zaman ziyaret ediyorlar?
Web sitesine ilişkin bilgilerle daha iyi pazarlama
Web sitenizin ziyaretçileri hakkında ne kadar çok bilgi sahibi olursanız (örneğin, nereden geldikleri ve en fazla hangi sayfayı sevdikleri gibi), pazarlama çabalarınızı işe yarayacak noktalara o kadar fazla odaklayabilirsiniz.)
Google Analytics buna yardımcı olabilir.
Ziyaretçileriniz kimlerdir?
Sitenize ne kadar ziyaretçi geldiğini ve bu ziyaretçilerin nerede bulunduklarını öğrenirseniz, pazarlama bütçenizi nereye odaklayacağınızı bilirsiniz.
Ziyaretçileriniz sizi nasıl buluyor?
Web sitenize en fazla trafiğin hangi arama motorlarından, bloglardan veya sosyal ağlardan geldiğini öğrenin ve bu kanallardaki pazarlama çabalarınızı artırın.
Ziyaretçiler sitenizde ne yapıyor?
Ziyaretçilerin sitenizde kaldıkları süreyi ve hangi sayfaların pek fazla görüntülenmediğini saptayın. En iyi içeriğinizi en popüler sayfalarınızda sunarak ziyaretçi katılımını artırın.
Sitenize en fazla ziyaretçi ne zaman geliyor?
Web sitenizin en fazla ziyaret edildiği günlerde özel teklifler sunmayı düşünebilirsiniz.
Pazarlama hedefleriniz doğrultusunda gerçekleştirdiğiniz ilerlemeyi ölçün
Web sitenizin çevrimiçi hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olup olmadığını anlamak için Google Analytics’te hedefler belirleyin.
Çevrimiçi alışverişler, web sitenizde geçirilen süre veya ziyaret edilen toplam sayfa sayısı gibi farklı dönüşüm türlerini ölçmek için farklı hedef türleri kullanın.
Ek maliyet getirmeyen değerli bilgiler
Tüm bilgilerinizi çevrimiçi ortamda, kolay okunur raporlar halinde görün.
Çevrimiçi alışverişler, web sitenizde geçirilen süre veya ziyaret edilen toplam sayfa sayısı gibi farklı dönüşüm türlerini ölçmek için farklı hedef türleri kullanın.
Bi Yorumunuzu Alırım