Dijital Pazarlama
Dijital Reklamlar İçin Site Kalitesi

Dijital Reklamlar İçin Site Kalitesi

Dijital dünyada reklam vermek için bir çok platform mevcut. Toplam internet reklam bütçelerine baktığımızda en çok yatırım arama motoru reklamlarına gitmekte.

Gerek Google Adwords reklamları olsun gerekse de sosyal medya reklamları bir çok reklam modelinde önemli hususlardan biridir site kalitesi.

•Reklam Kalitesini oluşturan faktörlerden biri, açılış sayfanızın kalitesidir.
 

•Açılış sayfasının kalitesi;

-sayfada verilen bilgilerin yararlılığı,
-alaka düzeyi,
-gezinme kolaylığı,
-yükleme süresi,
-sayfada kaç bağlantı olduğu
gibi faktörlerden etkilenir.
 

– Açılış sayfası kalitesini iyileştirerek, müşterilerinizin güvenini kazanabilirsiniz.

– Bu sayede sitenize geri gelmelerini sağlayabilirsiniz.
– Ayrıca, ziyaretçilerin bir ürün veya hizmeti satın almasını, bir bültene kaydolmasını veya istenen herhangi bir işlemi gerçekleştirmesini kolaylaştırmış olursunuz.
 

Açılış Sayfanızın ve Sitenizin Kalitesini Artırmak için;

•Açılış sayfanızın kalitesini artırmak için aşağıdaki üç alana odaklanmaya çalışın:
•Alakalı ve orijinal içerik: Başka hiçbir yerde bulamayacağınız bir içerik yayınlayın.
•Şeffaflık: İnsanları kandırmayın veya yanıltmayın.
•Sitede gezinme: Kullanıcıların aradıklarını bulmalarını kolaylaştırın.
Sosyal Medyada Paylaş

Benzer Yazılar

Bi Yorumunuzu Alırım

E-Posta adresiniz yayınlanmaz. İşaretli alanları doldurunuz. *

Tüm Yazılar