Blog, Dijital Pazarlama, Genel
Markamız Olur Olmaz Farkedilirsiniz

Markamız Olur Olmaz Farkedilirsiniz

Markamız Olur Olmaz Farkedilirsiniz Yasin-Kaplan

Phone

General - 60%
Display - 40%
Camera - 40%
Connectors - 50%
Battery - 20%

Summary: Curabitur malesuada lorem sed metus adipiscing in vehicula quam commodo. Sed porttitor elementum elementum

42%

Nice

User Rating: 3 (16 votes)

Markamız Olur Olmaz Farkedilirsiniz

Ne demek peki bu?

MooF markasını 2009 yılında ilk kez kurduğumuzda, o zamandan bugüne herkes
ne demek bu moof diye sora geldi. Halen de devam ediyor bu soru. Ne zaman
birisi ne iş yapıyorsun ve firmanın adı ne dese, devamında bu soruyu
soruveriyor..

Aslında markayı ortaya çıkarırken de amaç buydu. İlgi uyandırmak. Bu soruyu
sordurmak. MooF bir pazarlama
ajansı
. Bir çok markanın çeşitli abartılarla süslenmiş hikayeleri
vardır. Bazı markaların anlamı da yoktur. Sadece harf ve ses uyumu güzel
diye süregelmiştir. Örneğin, Dünya’nın en büyük teknoloji şirketi Google.
Aslında mesele “googol” sözcüğüdür. 1 ve onun ardından 100 sıfırın
gelmesiyle oluşan rakamı belirten matematiksel bir terimdir. Google’ın bu
terimi kullanması, şirketin dünyadaki tüm bilgiyi organize etme misyonunu
yansıtır. Ama bir hikayeye göre alan adının yanlış alınması sonucu google
olarak kalmıştır. Yani aslında google kelimesinin bir anlamı yok.

Dolayısıyla marka oluştururken illa ki bir anlamı olması önemli değildir.
Mesele fonetiktir, ilgi uyandırmaktır. Logonuz ile markanızın uyumudur.

image

Sonrasında oluşan yoğun sorulara dayanamayarak anlam yüklersiniz markanıza
bu zor değil. Tıpkı bizim yaptığımız gibi; Markamız Olur OlmazFarkedilirsiniz.
Ya da belkide Marketing OOrganized Future

Markayı kanatlandırmadan önce kanadı kanatlandırmalıyız. Herşeyi temelden
onarırsak ve öngörürsek marka bir başarı hikayesi yazmak için yola çıkmıştır
bile..

Sevgiler,

 

 

Sosyal Medyada Paylaş

Benzer Yazılar

Bi Yorumunuzu Alırım

E-Posta adresiniz yayınlanmaz. İşaretli alanları doldurunuz. *

Tüm Yazılar