Dijital Pazarlama, Genel, Hit, Pazarlama
Mobil Reklamların Verimini Arttırmanın 3 Yolu!

Mobil Reklamların Verimini Arttırmanın 3 Yolu!

Mobil reklamcılık cep telefonları ve diğer mobil araçlar üzerinden yapılan bir reklam türü olduğu için birçok reklam ihtiyacı olan firmaların da başvurduğu alanlardan biri oluyor. Mobil reklamcılık diğer reklamlara göre kişiye en hızlı ve en kolay ulaşma aracıdır denilebilir. Mobil reklamcılıkta başarı sağlamanın da bazı kriterleri bulunuyor. Bu kriterlere uyulduğu taktirde istenilen başarı oranı %100 olarak düşünülebilir.

1 ) Banner Reklamlarında Daha Fazla Ürün Sergileyin

Dijital reklamcılığın en önemli faktörü banner reklamlarında daha fazla ürün sergilemeniz gerektiğidir. Ne kadar çok ürün o kadar çok tıklanma payı ile doğru orantılı olacaktır. Bir çok araştırma gösteriyor ki bannerlerde sergilenen ürünler ne kadar fazla ise müşteriler o kadar çok geri dönüş yapıyor. Banner alanına çok fazla ürün yüklemek sizlerin mobil reklamlardan alacağınız verimi de fazlası ile arttıracaktır.

2 ) Banner Boyutu da Reklam başarısını Etkiler

Banner boyutunun da mobil reklam uygulamalarını etkilediği bilinmektedir. Bu nedenle banner boyutu konusunda son derece dikkatli bir seçim yapmanız gerekiyor. Bir bannerin boyutunun kullanıcının gözlerini yormaması ve her ayrıntıyı güzel bir şekilde inceleyebilmesi gerekiyor. Bannerlerinizin boyutunu ideal boyutlarda seçmek ürünlerin tam olarak tanıtılmasını ve hızlı bir şekilde reklam mesajının açılmasını sağlayacaktır. En ideal banner boyutu genel olarak 300×250 boyutudur. Bu boyuttaki banner hedef kitleniz tarafından daha kolay ve hızlı bir şekilde açılacak aynı zamanda inceleme esnasında gözlerini de yormayacaktır.

3 ) Dijital Cihazları En Etkili Biçimde Kullanın

Dijital cihazların etkin kullanımı da mobil reklamcılığın başarısı ile doğru orantılıdır. Bu alanda ne kadar etkili bir dijital cihaz kullanıcı olursanız reklam mesajlarınız o kadar kolay bir şekilde hedef kitlenize ulaşacaktır. Reklamlar konusunda hedef kitlenizi çok iyi belirlemeniz gerekiyor. Hedef kitlenizi çok iyi bir şekilde belirlediyseniz bu alanda yapacağınız reklamların başarısı da o kadar iyi olacaktır. Dijital cihazları ne kadar iyi kullanırsanız hedef kitlenize o kadar hızlı ulaşırsınız. Bu konuda reklam kampanyanız da dikkat etmeniz gereken nokta mesajlarınızın açık ve net olması, hedef kitlenizin de dikkatini çekecek nitelikte olmasıdır.

Benzer Yazılar

Bi Yorumunuzu Alırım

E-Posta adresiniz yayınlanmaz. İşaretli alanları doldurunuz. *

Eğitim Şart!

Tüm Yazılar